• Właściciel

    Regulamin serwera Dust 2/Mirage/Cache

    Przebywanie na serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

    Zasady ogólne:

    1. Zabrania się używania wspomagaczy np: wh, aim itp.
    2. Nie wolno nadużywać mikrofonu, puszczać muzyki, śpiewać, gwizdać przez mikro,
      używanie mikrofonu od 15 lat / mutacja. Zakaz nie obejmuje dawania info w trakcie gry, np. o stanie zdrowia przeciwnika lub jego położeniu.
    3. Zakaz przeszkadzania i utrudniania gry innym graczom (np. trollowania, pisania na czacie pozycji swoich kolegów z drużyny itp.).
    4. Zabrania się oskarżać innych graczy o grę na wspomagaczach, wszystkie zażalenia odnośnie stylu gry innych graczy prosimy pisać do administracji.
    5. Zakaz reklamowania innych serwerów, giveaway'ów (np. na steam), serwisów boostingowych itd.
    6. Nie wolno podszywać się pod adminów bądź innych graczy.
    7. Zakaz przeklinania, wyzywania: graczy, serwera, itd.
    8. Zakaz spamowania na czacie.
    9. Zakaz kampienia na respie TT po 1:20 minucie, dotyczy to tylko de_dust II (mapa granicy spawnu znajduje się poniżej).
    10. Zakaz notorycznie zmieniania drużyn (np. w celu zdobycia punktów albo bycia w drużynie wygrywającej) - zasada ta nie tyczy się członków administracji przechodzących do drużyny przeciwnej np. w celu upomnienia gracza.
    11. Zakaz pisania na czacie tekstowym lub głoszenia na czacie głosowym poglądów seksistowskich, antysemickich itd. (Łamanie tej zasady skutkuje bardzo surowymi karami.)
    12. Każdy gracz powinien zachowywać się kulturalnie, jeżeli tej kultury zabraknie będzie to skutkowało banem/mutem/gagiem.

    Regulamin administratora:

    1. Każdy administrator jest równy, więc nie wolno się wzajemnie mutować, gagować itd. Jeżeli inny admin łamie regulamin należy zgłosić to do opiekuna lub właściciela.
    2. Administrator ma być wzorem dla innych graczy dlatego powinien odpowiedzialnie pełnić swoją funkcję.
    3. Administrator może stracić swoje stanowisko w momencie poważnego złamania regulaminu lub złego pełnienia swoich
      obowiązków.
    4. Admin nie ma prawa nadużywać swoich przywilejów.
    5. Administrator ma obowiązek pilnowania porządku na serwerze.
    6. Administrator musi pojawić się na serwerze minimum raz w tygodniu, jeżeli to nie nastąpi dostaje upomnienie - upomnienia nie dostaje się w sytuacji kiedy na forum uprzedzi się o swojej nieobecności lub o swojej nieobecności uprzedzi się opiekuna/właściciela.
    7. ‎Administrator nie może sprzedawać usług na serwerze, taka czynność może być wykonywana tylko przez właściciela serwera.
    8. Administratorzy mogą zmienić mapę tylko po uprzednim głosowaniu, w którym większość graczy tego sobie życzy.
      Admini dostają upomnienia od opiekuna lub właściciela w przypadkach łamania zasad panujących na serwerze i swojego regulaminu. Kiedy admin uzbiera 3 upomnień zostaje zdegradowany.

    Regulamin banowania:

    1. Obrażanie administracji = ban od 2 godzin do 7 dni
    2. Obrażanie, wyzywanie = ban 30 minut do 7 dni
    3. Obrażanie na tle rasistowskim = ban 14 dni do bana permanentnego
    4. Spamowanie na czacie ogólnym = gag 30 minut do 2 godzin, w przypadku braku poprawy zachowania =
      ban na1 dzień do 4 dni.
    5. Przeszkadzanie innym graczom w rozgrywce = ban 30 minut do 1 dnia.
    6. Wulgarny nick = kick, w przypadku braku zmiany nick’u ban 5 minut do 4 godziny.
    7. Reklamowanie innych stron itp. = ban 7 dni do 14 dni.
    8. Okradanie innych graczy = perm ban.
    9. Puszczanie muzyki itp. przez mikrofon = perm mute.
    10. Nadużywanie czatu głosowego = mute 30 minut do 2 dni.
    11. Używanie czatu głosowego przed mutacją = mute 15 minut do 2 dni.
    12. Brak kultury osobistej = mute 15 minut do 1 dzień

    Jeżeli gracz wykazuję inne nieopisane w regulaminie aktywności, które powszechnie są uważane za niemoralne, długość blokady zależy od decyzji administratora/opiekuna.

    ostatnio edytowany przez Szmucki