Globalny Moderator

Regulamin poszczególnych działów na forum oraz ich poddziałów.

I. Propozycje:

  1. W dziale propozycje zmian można wypowiedzieć się dopiero, gdy posiadamy minimum 15 postów na forum.
  2. W poddziale propozycje zmian mogą wypowiadać się tylko osoby posiadające +10 godzin na danym serwerze.
  3. W poddziale propozycje zmian wypowiadamy się argumentując swoją wypowiedź za lub przeciw dodając powód.
    Źle: Jestem za
    Dobrze: Jestem za, ponieważ jest to bardzo przydatne gdy idziemy na bombsite A.

II. Dział przywitaj się, rezygnacje/pożegnaj się:

  1. W dziale przywitaj się oraz rezygnacje/pożegnaj się można wypowiedzieć się tylko raz. Wypowiedzenie się więcej razy będzie skutkowało banem.

  2. W dziale rezygnacje/pożegnaj się zakazane jest pisane tematów, w których piszący żegna się z jednym serwerem i przenosi na drugi. Będzie to traktowane jako spam.

  3. W dziale przywitaj się/rezygnacje nie żegnamy się codziennie. Nie piszmy o 3 dniowej przerwie. Te tematy służą jedynie dla dłuższej przerwy lub odejść z serwerowni.

III. Rekrutacja oraz poddziały rekrutacji:

  1. W dziale rekrutacja oraz w poddziałach rekrutacja autorzy tematu nie mogą się wypowiadać we własnych podaniach. Mogą zrobić to jedynie we własnej obronie przeciwko nieprawdziwej opinii lub inne uzasadnione sytuacje.

  2. W dziale rekrutacja mogą wypowiadać się osoby, które mają 50 lub więcej postów na forum. Opinie użytkowników mających mniej postów zostaną usuwane.

  1. W poddziałach rekrutacja w podaniach można wypowiadać się pod warunkiem przegranych 10 godzin na serwerze w przeciągu miesiąca.

  2. W wypowiedziach pod podaniami należy podać minimum 3 argumenty popierające Twoją wypowiedź.
    Źle: Jestem na tak. --- Jestem na tak powody u @Master --- Jestem na tak powody @up
    Dobrze: Jestem na tak. Gracz jest miły, pomocny i aktywny. Ma odpowiedni wiek oraz mutację.
    Odpowiedzi bez argumentów zostaną brane pod uwagę jako spam.

  3. W wypowiedziach pod podaniami należy podać minimum 3 argumenty a maksymalnie 8 lub zdania, które wnoszą coś do podania.

IV. Dział offtopic:

  1. W dziale offtopic w jednym temacie można wypowiadać się tylko 3 razy w ciągu godziny.
    Przekroczenie limitu będzie traktowane jako spam co będzie
    skutkowało banem.

  2. W dziale offtopic jest całkowity zakaz robienia głosowań typu: „Kto jest lepszy?” itp... Pisanie takich tematów będzie skutkowało banem.

V. Dział "Skargi i problemy", "Prośba o Unbana/Unmuta/Ungaga" oraz ich poddziały.

  1. W poddziałach "Skargi i problemy" wypowiadać się mogą jedynie osoby zamieszane w daną sytuację posiadające +10 godzin na danym serwerze.

  2. W poddziałach "Skargi i problemy" oraz "Prośba o Unbana/Unmuta/Ungaga" danego serwera może się wypowiadać tylko osoba będąca w Ban Team przydzielona do tego serwera. Jeżeli wypowiada się inna osoba z Ban Team, która nie należy pod dany serwer, będzie ona traktowana jako zwykły gracz. Jej opinia w stylu "za banem" będzie nie zgodna z regulaminem oraz będzie podchodziła pod spam co grozi karą.
    Aby się tam wypowiadać musi mieć poważną przyczynę.

  3. W poddziałach "Skargi i problemy" oraz "Prośba o Unbana/Unmuta/Ungaga" użytkownik wypowiadający się musi przedstawić swoją opinię tylko,
    gdy ma pojęcie na temat sprawy, o której mowa w temacie i wtedy może przedstawić swoją merytoryczną wypowiedź.

VI. Dział zlecenia.

  1. W dziale "Zlecenia" można prosić o zrobienie pracy w odstępie minimum 14 dni, temat można odświeżać co 48 godzin.

  2. W poddziale "Zlecenia" wypowiadają się tylko osoby, które chcą zamieścić swoja pracę oraz autor tematu.

  3. Prośbę o wykonanie pracy w pododdziale "Zlecenia" mogą składać tylko osoby, które posiadają przynajmniej 20 postów (Posty muszą być merytoryczne i sensowne), oraz ich staż na forum wynosi co najmniej tydzień czasu. Oczywiście należy zastosować się do wzoru.

Przebywanie na forum jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.