Grafik

Tak jak w tytule zrobiłem mape DEATHRUN o nazwie Deathrun_WiniZ_final
LINK DO MAPY
ZDJĘCIA Z MAPY
Niektóre Zdjęcia się zepsuły trochę więc przepraszam.

Fajnie jak ,by została dodana na serwery deathrun 🙂

Informacje o mapie:
13 pułapek
+25 spawnów ct
+3 spawnów t
4 sekrety
Po przejściu mapy są Knife lub Old do wybrania.

Po screenach ta mapa nie wygląda pięknie xD

Grafik

wiem mam 34 godz w sdk niestety ale wydaje mi się że w grze mapa lepiej się prezentuje 🙂

Moderator Deathrun

Dodaj światło to będzie dużo lepiej 🙂

Będziesz dalej robił mapy? Jak będziesz miał jakiś problem albo pytania to zapraszam na priv.

poradnik ----> kliknij

Edit: Ewidentnie nie masz światła, witać po texturach i braku cieni 😛

ostatnio edytowany przez fredzio1337
Grafik

dałem light_envirnoment
tylko nwm czy napewno wszystkie wartości są dobre takie aby było najlepiej i czy dobrze jest to postawione
będę raczej jeszcze mapy robił 🙂 tylko ,że słabo mi idzie w csgo sdk

ostatnio edytowany przez Winiz
Grafik

Zmieniłem textury dodałem nowe płuapki i dodałem 1 secreta ,który po przejściu mapy daje możliwość wybrania nowej minigry.
Screnny z mapy:

Nowy link do mapy:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1516379808

mapa taka nawet nawet, ale jak na 1 mape i 34h w sdk to niezle ;d

Grafik

@Kendal 10 godz w tym to jest jak testowałem co jak działa itp przez kilka dni.Potem zaczołem mape robić. i z 3 godz. to afk
XD

Moderator Deathrun

A to jakieś wyścigi są?
Ja mam w SDK 450h ale dlatego że mam jakąś zjebaną mnie. Jak byście zajrzeli do środka moich mam to WSZYSTKIE obiekty są wyrównane rowno do siatki. A zboczenie na temat symetrii zostało mi chyba z minecrafta. Schodzi na to trochę czasu XD.

I dodaj to światło w końcu 😄

ostatnio edytowany przez fredzio1337
Grafik

Nie działa mi kilkanaście razy próbowałem zmienić aby działało i nic. Dawałem wartości jak w poradnikach zmieniałem miejsce skyboxa i tego light_enve cośtam i nic
tak samo customowe textury mi nie działają xD

ostatnio edytowany przez Winiz
Moderator Deathrun Klasy

Mapa w miarę spoko, ale jeszcze trochę do dopracowania (chodzi głównie i słabą widoczność)

  • 14
    Posty
  • 349
    Wyświetlenia