Tyralnia na TS3

0

W przyszłym tygodniu o 20:00 na TeamSpeaku odbędzie się tyralnia.
Zapisy odbywają się do godz. 19:50 na kanale "STREFA IMPREZ ZAPISZ SIE NA EVENT [WEJDZ]" Klik
IP: ts-magic.pl
Nagrody:
-VIP NA TS 1 miejsce 3 miesiące
-VIP NA TS 2 miejsce 2 miesiące
-VIP NA TS 3 miejsce 1 miesiąc
-VIP NA TS 4 i 5 miejsce na 1 tydzień
VIP posiada wyższe permisje niż normalny użytkownik
Organizator Klik-->Inekz<--Klik

0

wyzywanko here

0

Będę mogła nagrać to?

0

@Patkaa zapytaj się Inekza. On to organizuje 😉

0

@Koalka rozwalamy konkurencje

0

Ja wpadne sie pośmiać xd

0

@Pan-Kierownik Jest sens ich ośmieszać?

0

Ok

0

Ez Win !!

0

@BiZi @Mr-Chow @iRy Widzę was tutaj XDD

0

pierdziele wchodzenie na tego TS'a wtedy bo jeszcze sie potopicie od łez

0

@TSJB Przyjmuje wyzwanie

0

To już było czy jak? XD

0

Niezła tyralnia xddddd

0

@SkilleN tyralnia się już odbyła, a ten temat był tylko informacyjny 🙂

0

@Hugatti ja wiem ale mówię o zwycięzcach 😂😂😂

0

Kto wygrał?

0

@hugatti napisał w Tyralnia na TS3:

W przyszłym tygodniu o 20:00 na TeamSpeaku odbędzie się tyralnia.

XD! Ja nawet nie wiedziałem kiedy xd, chciałem wbic ;-;

Zaloguj się, aby odpowiedzieć