Propozycja na nowa minigierke

Siemka , więc mam propozycje do dodania nowej minigierki ponieważ od dłuższego czasu żadnej propozycji nie było o to ani od dawna nie była wprowadzona żadna minigra, Ta minigra byłaby 'ruletką' wybierasz 1 kolor a kolorami byłyby dane kolory Czarny, zielony czerwony i żółty kolor czarny jest od numera 1 do 30, kolor żółty byłby od numera 31 do 48, kolor zielony by miał numer od 49 do 51 i ostatnio kolor czerwony by był od numera 52 do 82. Jak byś trafilł czarny kolor i go wybrałeś byś dostał 2 razy więcej kredytów niż wszedłeś. Jak byś trafił kolor czerwony to tez byś dostał 2 razy więcej kredytów niż wszedłeś. Jak byś trafił kolor zielony to byś dostał 4 razy więcej kredytów niż wbiłes. Jak byś trafił żółty kolor byś tracił polowe kredytów za jakie wbiłes.
Maksymalna kwota za jaka możesz wbić to 2500 kredytów żeby nie było łatwo pomnożyc kredyty.
Jeśli ta minigra doszła by na serwer i byłaby testowana to czy mogła by być testowana na deathrun 5.
Pozdrawiam.

Fajny pomysł coś ala !lotto ale jednak inne
Za

Jak lotto no tylko lotto jest bardzo RNG bo masz od 1 do 1000 i nie wybierasz pomiedzy jakimi numerami wygrasz, a tutaj wybierasz.

N⛄ ⛄ ie powiem fajny pomysł i wkońcu wogóle jakiś pomysł. Jestem za tym.⛄ ⛄

Spoko pomysł i zastąpienie nim lotto, ponieważ prawie nikt nie gra lotto

Na tak
Dawno nie było nic nowego a marynarzyk i jackpot mógł się już niektórym znudzić.

Na Tak:
-Dawno nie było nowej mini gierki
-Fajny sposób na zarobienie troche $

Spoczko pomysł na zarabianie kredytów.
Jestem za

Wszystko fajnie, tylko kto napisze taki plugin 🤔

@master a móbłbyś spróbować przerobić trochę plugin na lotto, bo chyba podobnie to działa

@Master To bedzie ta propozycja dodana, czy nie chce ci sie pisac pluginow i zamknac temat?

ostatnio edytowany przez Delder