Skarga, a raczej zapytanie o zdanie innych. [Kazik cswild.pl]

0

Twój nick: вιgғlєѕн#meee
Godzina i data zdarzenia: od startu serwera
Mapa: cache, inferno, mirage
Nick Admina/Gracza na którego chcesz złożyć skargę: Kazik cswild.pl
Link do profilu steam oskarżonego: brak
Opis sytuacji: (konkretnie i na temat): Gracz jest podejrzewany o oszustwa na serwerze. Tutaj jest prośba żeby wypowiedziały się osoby które coś widziały i podesłały demka oraz osoby które ogl demka.
Dowody: (screeny, demko): Jedną z akcji którą wdziałem sam jest http://54.37.129.16:10002/3maps/dem/auto-20190526-1701-de_cache.dem 6 runda. Gracz wskakuje na boosta po tt i gdy jest schowany namierza przez sciane na glowe przeciwnika i wychyla. Nie wykluczam że mógł być to przypadek, a inni gracze/admini/vipy mają zwidy 🙂 .
Świadkowie:(ewentualnie, gdy nie ma dowodów): @HeezU @SkilleN @Delder

0

Mi się wydaje że jest to po prostu zwykla próba wyrzucenia z topki serwera, akcja jest totalnie przypadkowa a skarga bez sensu.

0

Wyrzucenia z topki serwera XDDDDDDDDD Napewno duzo ludzi obchodzi to 20zl i 3miechy vipa zeby nolajfic 5/6 h dziennie XD A nie zeby co ale duzo ludzi sie na ciebie skarzylo ze z patwa robisz 20/25 killi na gre a vs niego robisz po 10 a jak robisz te 20/25 killi to sa jakies insane shoty z pizdy, masz movement bota a niektore strzaly z pizdy.

0

Dodam od siebie tyle , że ten post powstał w celu sprawdzenia danego gracza , @KaziKKPL gdyby chłopacy chcieli cię wybić z topki to by cię zbanowali po prostu bo mogą to zrobić dla sprawdzenia czy cheatujesz , dlatego proszę wszystkich o nie krytykowanie bigflesha za stworzenie skargi bo bardzo dobrze że interesuje się serwerem i chce sprawdzać inne osoby czy oszukują oraz proszę o Ban Team o przeanalizowanie ostatnich demek na których grał Kazik żeby rozwiać wszystkie wątpliwości u każdej osoby 🙂

0

@Delder ale co to zmienia czy jest ze mną w drużynie czy osobno ? XDDD
EDIT:
Jeżeli jesteśmy osobno, a gadamy na discordzie to wtedy możemy sobie dawać info gdzie znajduję się inna osoba, czyli coś tu nie gra bo wtedy powinien robić więcej fragów.
@Luter piękna wypowiedź 😄
Również się cieszę, że ktoś się angażuje w rozwój serwera i chce żeby wszystko było legit, więc brawa dla @bigflesha 😄

0

Jeśli chodzi właśnie o to demko to było czyste szczęście, czasami to prawda strzela dziwnie a movement to taki bot_difficulty 3. Jednakże moim zdaniem za mało dowodów.

@KaziKKPL Wyrzucenia z topki? Dostał byś bana i czekał na rozwiązanie czy dać mu Ub czy nie, tutaj jest jednak skarga w celu sprawdzenia twojej gry.

@Patwa-ツ Chodziło mu że jak graja naprzeciw powinni mieć więcej kili.

0

@Juscik Wiem po prostu głośno myślę, ale to się nawet nie klei starałem się o admina na serwerze na którym miałbym cheatować?
Faktycznie ostatnio mam movement totalnego bota a strzelam dobrze ale nie wiem od czego to zależy, czekam na decyzje osób z ban teamu.

0

Byłem przy tym, szczerze nie wiedziałem co zrobic, czy banować od razu czy nie, akcje miałeś takie, że automatycznie wchodziłeś wcelowany, 800h a niektóre akcje i hs 💪 jak bez wspomagacze to kozak, ale właśnie chcielibyśmy zobaczyć opinię inny z ban teamu na temat Twojej gry, ja szczerze nie wiem, bym musiał jeszcze raz demko obejrzeć. Chcemy poznać jeszcze opinie ban teamu

0

nwm imo kazik czasami ma dziwne akcje ale najczesciej gra z awp jak siusior więc trudno go sprawdzić pod kątem aimbota, bardziej wh lub triggera

0

Gra zazwyczaj słabo, ale w niektóre rundy to niezłą manniane odwala.
edit: Mogę trochę akcji rozpisać, ale to dopiero w sobotę

0

Wiem ze nie mozna sie za innych wypowiadac ale usuncie tamten post i napisze za kogos i za siebie znow.
Wyrzucenia z topki serwera XDDDDDDDDD Napewno duzo ludzi obchodzi to 20zl i 3miechy vipa zeby nolajfic 5/6 h dziennie XD A nie zeby co ale duzo ludzi sie na ciebie skarzylo ze z patwa robisz 20/25 killi na gre a vs niego robisz po 10 a jak robisz te 20/25 killi to sa jakies insane shoty z pizdy, masz movement bota a niektore strzaly z pizdy.

Pingwina wypowiedz:
siema wypowiesz sie w moim imieniu w sprawdzeniu kazika i że czesto widze podczas gry że wychyla na typów przez ściany wcelowany w głowe lub czesto wie gdzie jest przeciwnik nie mając pojecia
z góry dzieki

0

Przepraszam, że wypowiadam się 3 raz już.
Przeprowadziłem pogadanke na ten temat z członkiem ban-teamu z @Juscik. Zwróciłem się do niego o ową sytuację, ponieważ darzę go sympatią oraz ogromnym zaufaniem i chciałem ujrzeć jego opinie na owy temat.Napisal mi, że to był czysty fart bo czasem strzela, jak BOT i, że go nie zbanują za 1 sytuację. Generalnie bla bla bla, ale chodzi mi o jeden fragment naszej rozmowy
Juscik-
Jeżeli jesteśmy osobno, a gadamy na discordzie to wtedy możemy sobie dawać info gdzie znajduję się inna osoba, czyli coś tu nie gra bo wtedy powinien robić więcej fragów. "
To napisałeś.
Patwa- No tak no i?
Juscik - Za coś takiego możecie dostać bana od 30dni do 3 miesięcy w 2.
Patwa - Ale tego nie robimy przecież.

Pisze ten post żeby owy fragment wyjaśnić i żeby komuś nie wpadł pomysł do głowy dać nam po tych banicjach. Otóż z samej wypowiedzi @Delder 'a możemy wywnioskować,
że tego nie robimy, ponieważ jeżeli byśmy to robili to Kazik jak i zarówno ja mielibyśmy więcej kili jeżeli jesteśmy osobno w drużynach, a tak nie jest i udowodnił to kochany administrator serwera @Delder. 🧡

Jeszcze tak ode mnie odnośnie Kazika:
Faktycznie chłopaki mają rację z tą topką to były za szybko wypowiedziane słowa, ale oczywiście w celu chyba obrony. Jeśli by Cie chcieli wywalić z topki to już byś na serwerku pograł 😜.

Co do wypowiedzi Pingwina przekazanej przez Deldera:
Jak taka osoba jak Pingwin może stwierdzić po 1.30 godzinie, że Kazik jest odwalony? Jeżeli inni admini nie mogą stwierdzić tego po ponad 7h, a ty po takim graniu jak ty grasz, czyli:
-Spiewasz sobie Patwa jest botem
-wcale nie powiedziałeś tej wypowiedzi żeby mnie dowalic bo wiesz, że Kazik to mój kumpel i będę go bronił
-trolujesz
-nawet twój kumpel @Delder upomnial Cie ,,Zamknij się toxiku'' i wyrzucił Cię za ,, troll' '
Fajne poglądy nabyłeś przez te 1.30h
SS z godzinami:
received_365332247424695.jpeg

Kazik jeszcze jedno ode mnie:
-Bardzo fajne zachowanie ze strony administracji, że nie wlepili Ci bana od razu po tej fartownej akcjj tylko dla nich liczy się opinia innych. Barwo chłopaki 👏👏👏.

Parę dowodów, że Kazik nie ma haxow:
Kazik jest osobą zaufaną. Chodzę z nim do szkoły. Traktuje go jak brata i naprawdę dam sobie rękę uciąć, że wspomagaczy nie posiada.
Nie raz byłem u niego i on u mnie, więc nawet grałem na jego komputerze i nic nie ma ❗
Ten dziwny movment bota:
Kazik nigdy się nie rozgrzewa przed graniem w csa, ponieważ on zawsze strzela dobrze, bo ma dużo innych gier. On jest graczem szybkim raz w tą grę zagram raz w tą, a ma ich bardzo dużo. W każdej grze jest inna mechanika, ale w większości strzelanie zostaje. Ten movment bota bierze się po prostu z innych gier i trudno przyzwyczaić się od razu do innej mechaniki.
received_585513231940952.jpeg
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie sprawą oraz za pogadankę z Juscikiem 😜
Pozdrawiam i życzę miłej gry na nowym serwerze Patwa 😎.

PS.
Dla administracji: fajnym rozwiązaniem było by jeszcze popatrzeć na jego grę. 😜

0

Ale co lvl ma do znaczenia ja mialem 30lvl steam 20 gier i 3.5kh godzin i dostałem OW, a potem VACA, więc trochę XDDDD w ten argument.

0

Sytuacja zmusza mnie do odpowiedzi
@Mefix ale ty miałeś haxy i mam na to dowody bo wiem przez kogo dostałeś vaca ale nie powiem.
Ten argument mówił o tym, że ma fajne konto i nie chciał by je stracić

0

Na vacu można dalej grać w inne gry więc trochę question mark, tylko masz czerwony napis tam i nie mógłby grać w jedną grę. A nie zawsze dostanie bana jeśli się "dobrze kryje" albo ma "dobre cheaty"

0

imo goldzik z fartem bo na serwerze nic ciekawego nie robil

0

@Patwa-ツ Co mają do tego gry na originie i xboxie
Konta na steam raczej nie straci na serwerze społecznościowym więc nie wiem co miałby ryzykować 😛

0

Moim zdaniem patwa i kazik zasługują na bana. Patwa sam potwierdził że zawsze jak gra to jest na discordzie a dzisiaj akurat wbijają Kazik i Patwa (jak zawsze razem) Kazik do Ct, Patwa do TT i jakimś cudem patwa zabija typa który siedział na teterisie (mirage) ale nikt go nie widział a ten od razu wcelowany wyskoczył. @ryu @fay wtedy nawet byli i inni na serwerze.

0

@SkilleN to tu sytuacja prosta, jak jesteś pewien banuj 🙂

0

@HeezU ale nie ma dowodów na to że oni sobie info dawają na discordzie 😕

Zaloguj się, aby odpowiedzieć