Skarga rwk

0

Twój nick: sawik
Godzina i data zdarzenia: 02.01.2018 23.35
Nick Admina/Gracza na którego chcesz złożyć skargę: RWK dalej nie pamietam
Link do profilu steam oskarżonego:http://steamcommunity.com/profiles/76561198071843008/
Opis sytuacji: (konkretnie i na temat) Gram pierwszy emczyk na rozgrzewke i nagle ban wiec skladam na niego skarge wniosek o usuniecie admina bo to jest skandal co on zrobil
Dowody: (screeny, demko):
Świadkowie:(ewentualnie, gdy nie ma dowodów): brak

0

Miałeś podać profil oskarżonego, a nie swój. Poza tym twoje ostatnie zdanie nie ma sensu.

Serdecznie pozdrawiam Kimuś

0

Za co dostałeś tego bana? Może byś trochę rozjaśnił o co tu chodzi?

0

Bybym zaszczycony gdybym sie wlasnie dowiedzial za co go dostalem bo poki co wydaje mi sie ze tak o sobie admin wwalil bana

0

Z sourcebana wynika, że dostałeś bana za wspomagacze.

0

wiec kiedy ub?

0

@uzytkownik jest za to permban gościu...

0

jaki to nie jest dla mnie nie istotne ale kiedy ub?

0

@bart Jaki to jest ulung XDDDDD

0

@random-nick powiedział w Skarga rwk:

@bart Jaki to jest ulung XDDDDD

co jest?

0

Dostał ponieważ kilka graczy na niego się skarżyło,zaczęłem go obserwować z racji tego że strzelał headshoty a nie umiał strzelać dostał bana

0

to kiedy przyjdzie ktos kompetenty aby cos zrobil?

0

@RKW-DIKS-37 ... z tym typem niema co dyskutować, to jest jakiś 7 latek albo pod wpływem zobacz co on pisze XD pozatym brak demka ani niczego 😕

0

21 lat i dodstalem se tak o bana chcesz na tsa?

0

wiec temu pytam kiedy przyjdzie ktos kompetentny aby wyjasnic ta sprawe

0

@uzytkownik jak jesteś taki odważny to chętnie wstąpie do Ciebie na teamspeaka tylko po szkole kolego. 😉

Ps. możesz edytować posty w ciągu 10 minut, aby zmniejszyć spam 🙂

0

CsWild.pl wasz ts czekam mzoe czegos sie dowiem

0

@uzytkownik gosciu o co ci chodzi? Niepotrafisz sie wysłowić nikt niewie o co Ci chodzi
dostales bana podobna za cheaty permamentnie a ty sie pytasz to kiedy ub, co jest z tb nietak ?? Prosze o reakcje @Master

0

No wlasnie bana nieslusznego wiec pytam kiedy ub i kara dla banujacego bo nawet mnie nie ogladal ponadto ten admin ma kalacha wiec jak taka osoba moze racjonalnie oceniac?

Zaloguj się, aby odpowiedzieć