No nie powiem spoczko morda z niego.

Ja z @Heri wyjaśniłem wszystko na pw polecam to też tobie @Sopel14.
no spoko mordka.

Mimo młodego wieku gdzie moglbym być jego starszym bratem to z każdym da sie wszystko załatwić. @Sopel14 zapraszam Ts po 15:30

ostatnio edytowany przez Heri

@Heri właśnie ja mam 2 braci po 20 xd

To fajnie że się wszystko wyjaśniło 🙂

@Heri wyzywajac mnie w prytwanych wiadomosciach oraz na steam, nie osiagniesz za duzo. I kto tu jest dzieciakiem PANIE 20 LATKU? Przykladami sa rozmowy w prywatncyh rozmowac oraz na forum dnia dziiejszego 😕 I kto tu jest cwaniakiem i dzieckiem?

dziecko i cwaniak to nie jest wyzwisko. Patrzac na to co ty pisales. Wszystko mozna wrzucic zapraszam ts za 30min tak jak pisalem btw wyslij chociaz ze 3 wyzwiska takie powazne a nie te co prawde pisalem .

ostatnio edytowany przez Heri

@Heri masz 20 lat a zachowujesz sie na jebanego gimbusa (CZYLI MNIE) idz tam wyzywaj mnie na pw bo nie mam z czego sie smieac

Są 3 opcje

  1. Albo to jest sen
  2. Albo Staff się upił picolaciem z sylwestra
  3. Albo to jest całkowicie inna serwerownia
    A tak na serio to gratuluje bo wkońcu nie będzie spamu na forum 😛

@Sopel14 Tez wszystko wyjasnione juz mamy. Pozdrawiam