Właściciel

Regulamin serwera Retake

Przebywanie na serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

Zasady ogólne:

  1. Zabrania się używania wspomagaczy np: wh, aim itp.
  2. Nie wolno nadużywać mikrofonu, puszczać muzyki, śpiewać, gwizdać przez mikro, mikro od 15 lat / mutacja.
  3. Zakaz przeszkadzania i utrudniania gry innym graczom (trollowania, pisania na czacie pozycji swoich kolegów z drużyny itp.).
  4. Zabrania się oskarżać innych graczy o grę na wspomagaczach.
  5. Zakaz reklamowania innych serwerów, giveaway'ów (np. na steam), serwisów boostingowych itd.
  6. Nie wolno podszywać się pod adminów, bądź innych graczy.
  7. Zakaz nadmiernego przeklinania, wyzywania graczy.
  8. Zakaz spamowania na czacie.
  9. Zakaz notorycznie zmieniania drużyn (np. w celu zdobycia punktów albo bycia w drużynie wygrywającej) - zasada ta nie tyczy się członków administracji przechodzących do drużyny przeciwnej np. w celu upomnienia gracza.
  10. Zabronione jest głoszenie poglądów seksistowskich, antysemickich, faszystowskich, nazistowskich, itp.
  11. Zakaz przedłużania rund.
  12. Nakaz wykonywania celów gry.

Kultura podczas rozgrywki na serwerze:

  1. Zabronione jest obrażanie graczy na serwerze.
  2. Zabronione jest spamowanie, reklamowanie innych serwerów oraz sieci.
  3. Zabronione jest nadużywanie jakichkolwiek wulgaryzmów.
  4. Nie nadużywamy mikrofonu.
  5. Czat głosowy jest dozwolony tylko po mutacji.
  6. Zakaz posiadania w nicku/pisania na czacie/mówienia na czacie głosowym skrótu: J[A-Z], czyli np: JP, JH, JA, JW itd.,

Regulamin administratora:

  1. Każdy administrator jest równy, więc nie wolno się wzajemnie mutować, gagować itd. Jeżeli inny admin łamie regulamin należy zgłosić to do wyższej administracji serwera lub napisać skargę na forum.
  2. Administrator ma być wzorem dla innych graczy dlatego powinien odpowiedzialnie pełnić swoją funkcję.
  3. Administrator może stracić swoje stanowisko w momencie poważnego złamania regulaminu lub złego pełnienia swoich obowiązków.
  4. Administrator nie ma prawa nadużywać swoich obowiązków.
  5. Administrator ma obowiązek pilnowania porządku na serwerze.
  6. Administrator musi pojawić się na serwerze minimum raz w tygodniu, jeżeli to nie nastąpi dostaje upominienie - upomnienia nie dostaje się w sytuacji kiedy na forum uprzedzi się o swojej nieobecności lub o swojej nieobecności uprzedzi się opiekuna.
  7. ‎Administrator nie może sprzedawać vipa lub innych usług na serwerze, taka czynność może być wykonywana tylko przez właściciela serwera.
  8. Admini dostają upomnienia od opiekuna lub właściciela w przypadkach łamania zasad panujących na serwerze i swojego regulaminu.

Regulamin banowania:

  1. Obrażanie administracji = perm mute/perm gag + ban na 7 dni.
  2. Obrażanie, wyzywanie = ban 45 minut do 7 dni.
  3. Obrażanie na tle rasistowskim itp. = ban 14 dni do perm.
  4. Spamowanie na czacie ogólnym = gag 30 minut do 2 godzin, w przypadku braku poprawy zachowania = ban 1 dzień do 4 dni.
  5. Przeszkadzanie innym graczom w rozgrywce = ban 30 minut do 1 dzień.
  6. Wulgarny nick = kick, w przypadku braku zmiany nicka ban 30 minut do 4 godziny.
  7. Reklamowanie innych stron itp. = ban 7 dni do 14 dni.
  8. Okradanie innych graczy = perm ban.
  9. Puszczanie muzyki itp. przez mikrofon = perm mute.
  10. Nadużywanie czatu głosowego = mute 30 minut do 2 dni.
  11. Używanie czatu głosowego przed mutacją = mute 15 minut do 2 dni.

Jeżeli gracz wykazuję inne nieopisane w regulaminie aktywności, które powszechnie są uważane za niemoralne, długość blokady zależy od decyzji administratora/opiekuna.

Administracja serwera zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.

ostatnio edytowany przez Szmucki